1. Část mezi body 14 a 15 (cca 1,5km) je vhodná pro horské a ne cestovní kolo - je tam plno kořenů a kamenů. Kdybych jel znovu, odbočil bych v bodě 13 vpravo a vyzkoušel cyklostezku z bodu A.
2. Cesta ke kapli sv. Jana Nepomuckého v úseku mezi body 19 a 20 se pro cestovní kolo také nehodí (prudší stoupání a neupravený povrch) a tak jsem je vytlačil.
Nejetelná byla také část mezi body 23 a 24 - kopali tam díry pro kabely.
Muzeum starých strojů bod 6; Celá trasa Muzeum bylo
hlavním objektem mého zájmu a nezklamalo. Parní stroje, válce a lokomotivy. Spousta aut a mezi nimi i parní Škoda Sentinel . Výrobní hala s transmisí, která opravdu tamní stroje pohání. Prostě spousta věcí, které zahřejí u srdce každého správného kluka i pokud už klukovským létům odrostl.
Začátky prohlídek jsou po dohodě, obvykle v 10:00 a 14:00 a trvají zhruba 2 hodiny. (Telefon na průvodce je na vstupních dveřích, nebo na Internetu).
Vejdova lípa bod 11; Celá trasa Z našich
památných stromů má největší obvod a odhadují ji až 850let.
Kaple sv. Jana Nepomuckého bod 21; Celá trasa Vypadá pěkně,
jenže byla skrz rekonstrukci uzavřena a tak mi zbyl jen hezký pohled na Letohrad.
Zvedací most bod 25; Celá trasa Všechny zvedací
mosty co jsem kdy viděl, fungovaly jako jednoramenná páka. Tento funguje jako zednický výtah.
Zřícenina hradu Lanšperk bod 30; Celá trasa Zřícenina je
tvořena jednou zdí s dírou (obr. 1) a jsou z ní pěkné výhledy. Aby byly ještě hezčí je tam vyhlídková věž, která mohla být o patro vyšší, protože při pohledu přes zříceninovou zeď, tato trochu zavazí obr. 2. Přibližně od bodu 29 vede nahoru k hradu chodníček předělený zátarasou obr. 3. Kousek před zátarasou je vpravo kouhoutek z nějž teče pitná voda.